Sidst opdateret d. 11/12/25 kl. 13:00
[Løst] En ekstern partner har desværre tekniske problemer, der resulterer i nedetid for hostede WinPLC løsninger.
Der har været nedbrud hos 3.part leverandør som har givet driftsforstyrrelser i hele landet. Dette skulle gerne være løst,
NemLogin utilgængelig tirsdag morgen d 9. december
Grundet en databaseopdatering, er der et lukkevindue fra kl. 01.00 frem til 06.00 tirsdag morgen, den 9. december.
Digitaliseringsstyrelsen gør opmærksom på at NemLog-in services vil være utilgængelige i denne periode.
Det vil derfor ikke være muligt at logge på bl.a. WinPLC med MitID Erhverv mens det står på.
Læs Digitaliseringsstyrelsens opslag her.
NemLogin utilgængelig tidlig torsdag morgen/nat d 18. december
Grundet en databaseopdatering, er der et lukkevindue fra kl. 01.00 frem til 03.00 torsdag morgen, den 18. december.
Digitaliseringsstyrelsen gør opmærksom på at NemLog-in services vil være utilgængelige i denne periode.
Det vil derfor ikke være muligt at logge på bl.a. WinPLC med MitID Erhverv mens det står på.
Læs Digitaliseringsstyrelsens opslag her.
Der er normal drift på alle systemer.
Webreq3 (ny Webreq) kræver ekstra login, når man tilgår rekvisitioner.
Driftsstatus
Se også deres FAQ – SYNLAB Medical Digital Services
Følg med i partnerdrift her:
| Sundhedsdatastyrelsen | https://services.nsi.dk/Driftstatus.aspx |
| NSPOP – Den Nationale Serviceplatform (bl.a. FMK, DDV) | https://status.nspop.dk/ |
| Digitaliseringsstyrelsen (bl.a. MitID, sundhed.dk) | https://digitaliser.dk/services |
| SYNLAB (bl.a. WebReq) | https://smds.dk/driftstatus-for-webreq |
| DNHF – Den Nationale Henvisningsformidling | https://dnhf.dk/#/operating-status |
| Min Læge app | https://minlaegeapp.dk/driftsstatus |
| CPR-opslag | https://cprdkprod.statuspage.io/ |