Sidst opdateret: 22.07.24 | Kl: 13:45
Udfordringerne med edifact-forsendelserne er løst nu, og henvisninger, korrespondancer og lægebreve sendes igen ud af systemet.
I skal ikke foretage jer noget i forhold til de udgående beskeder der ikke blev sendt ud korrekt. Alle beskeder er på nuværende tidspunkt i gang med at blive gensendt.
Vi forventer at de sidste beskeder er genafsendt inden for de næste timer.
Vi beklager ulejligheden.
————————————————————————————————————————
Går I på ferie?
Husk at I med fordel kan benytte jer af vores vejledning til ferielukning i klinikken:
https://manual-winplc.eghealthcare.dk/index.html?ferielukket-i-klinikken.html
Følg med i partnerdrift her:
Sundhedsdatastyrelsen | https://services.nsi.dk/Driftstatus.aspx |
NSPOP – Den Nationale Serviceplatform (bl.a. FMK, DDV) | https://status.nspop.dk/ |
Digitaliseringsstyrelsen (bl.a. MitID, sundhed.dk) | https://digitaliser.dk/services |
SYNLAB (bl.a. WebReq) | https://smds.dk/driftstatus-for-webreq |
DNHF – Den Nationale Henvisningsformidling | https://dnhf.dk/#/operating-status |
Min Læge app | https://minlaegeapp.dk/driftsstatus |
CPR-opslag | https://cprdkprod.statuspage.io/ |