EG WinPLC

Sidst opdateret: 17-10-2024 kl. 11:30

[LØST] WinPLC lukker ned ved besvarelse af korrespondancer

Udviklingsafdelingen har sendt en rettelse til WinPLC, der sørger for at programmet ikke lukker ned ved håndtering af korrespondancer.

Opdateringen vil automatisk blive hentet ned næste gang computeren tændes og WinPLC, men alternativt kan man også hente den via et opdateringstjek:

I WinPLC -> gå til menupunktet ‘Opsætning’ -> tryk på ‘Opdateringstjek’. Genstart herefter WinPLC for at hente opdateringen ned.

Dette skulle løse fejlen nu og her.

 

Der er normal drift på alle andre systemer.


Følg med i partnerdrift her:

Sundhedsdatastyrelsen https://services.nsi.dk/Driftstatus.aspx
NSPOP – Den Nationale Serviceplatform (bl.a. FMK, DDV) https://status.nspop.dk/
Digitaliseringsstyrelsen (bl.a. MitID, sundhed.dk) https://digitaliser.dk/services
SYNLAB (bl.a. WebReq) https://smds.dk/driftstatus-for-webreq
DNHF – Den Nationale Henvisningsformidling https://dnhf.dk/#/operating-status
Min Læge app https://minlaegeapp.dk/driftsstatus
CPR-opslag https://cprdkprod.statuspage.io/