EG WinPLC

Sidst opdateret: 10.07.24 | Kl: 13:50

 

Vi mener at have fundet og rettet fejlen der opstod når patienter forsøgte at bestille tid igennem Min Læge-appen.

Derfor har vi aktiveret tidsbestilling i appen igen nu.

 

Vi beklager de gener det har medført jer og jeres patienter.

 

 

 


Følg med i partnerdrift her:

Sundhedsdatastyrelsen https://services.nsi.dk/Driftstatus.aspx
NSPOP – Den Nationale Serviceplatform (bl.a. FMK, DDV) https://status.nspop.dk/
Digitaliseringsstyrelsen (bl.a. MitID, sundhed.dk) https://digitaliser.dk/services
SYNLAB (bl.a. WebReq) https://smds.dk/driftstatus-for-webreq
DNHF – Den Nationale Henvisningsformidling https://dnhf.dk/#/operating-status
Min Læge app https://minlaegeapp.dk/driftsstatus
CPR-opslag https://cprdkprod.statuspage.io/